muzicelerim2 bana cok sacma geliyor ek gida icin tabak canak alisverisi. Evimizde tabak var tatli kasigi var bebeklerin agzina gore. Ne gerek var bosa para vermeye. Bizi annelerimiz nasil buyuttu evde ne varsa onunla yedik. Bende 2 cocugum oldu o tur seyler almadim. Tabi herkesin kendi tercihi herkesin dusuncesine saygi duyuyorum..