Kdjvnm1 ben olsam yaptırmazdım, o koku yetişkini bile rahatsız ediyor. Bebeğin ciğerlerine günah. Ne kadar başka odada olsanız da koku nihayetinde ve etrafa dağılır. Ya siz boya tamamen kuruyana kadar 1 hafta falan başka yerde kalın ya da yaptırmayın🤷🏻♀️