ZMzehra Kızlaar bana kokmayan tadı çok güzel mama markası söyleyin nolur yaaaa🤦🏼♀️ Oğlum 5 aylık oldu ilk aptamil aldık kabız ve gaz yaptı ki beğenmedide hep kusuyordu bebelac golda geçtim çok beğendi baya kullandık. Son 1 aydır bebelac goldu da beğenmiyordu hippe geçtim sanki kabız gibi oldu birde tadını da çok beğenmedi. Sma aldım hayatımda böyle kötü kokan bir mama görmedim hiççç beğenmedi oğlum. Ben ne alıcam bana kokmayan tadı çok güzel bir mama söyler misiniz? Var mı benim gibi aynı sorunu yaşamış ve sonunda doğru markayı bulaaaan🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Tulker_erm_34 ZMzehra Bizde baya mama denedik şuan bebelac gold kullanıyoruz birde holle denediniz mi güzeldi.
ZMzehra Bide internette araştırdım da similac varmış o nasıl acaba? Golden goat keçi sütlü değil mi? Beğenmeme ihtimali varda🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Offf alıp alıp beğenmiyor mecbur bitirmeye çalışıyorum malum mama fiyatları belli
ozlemsenel Madem bebek sevmiş bebelac golda devam edin içine az bi pekmez koyun içer tkerar, sürekli mama değiştirmek de iyi bişey değil yorar çocuğu
hanife82 aptamil anne sütüne en yakın mama , aptamilde de koku var nedeni içinde balık yağı var . ama bebek 3 ay kullanıp sonra almıyorsa başka nedeni vardır mamayı beğenmeme olmaz
fatma1965 canım aynen senin gibi bende bür sürü mama denedim, en çok aptamilden memnun kaldım bende, aptamilin yeni çıkanları hiç gaz da yapmıyor