Benherseydenoncebiranneyim Dün akşam 39 derece ateşle acile gittim. Mastit varmış. Acil doktoru agumentin antibiyotik yazdı. Pazartesi kendi doktoruma da sorucam. Emzirirken kullanan var mı? Kullanılabiliyor mu? Bi yan etki gören var mı? Bebeğim 2 aylık
Mucizeannnlk Benherseydenoncebiranneyim bı doktor rahatlıkla kullanabilirsin dedi günde 2 kere ben yinede 2 günde 1 tane attım atmamamya çalıştım sonra başka hastaneye acile gittiğimde sutunu sağ 3 sat sonra emzir attıktan sonra dedi
GULCE02 Benherseydenoncebiranneyim bende kullandım normal dıgum yaprım fakat dikişlerim enfeksiyon kaptığı için patlafı mecbur kullndım çok şükür sıkıntı olmadı
kitapkurdubebeninanasi Benherseydenoncebiranneyim mastit oldugumda kullanmistim. Zaten emziren anneye baska antibiyotik verilmiyor diye biliyorum herhangi bir yan etkisi olmadi
66arasim Benherseydenoncebiranneyim Sezeryan doğum yaptım bende kullandım birşey olmuyor olcak olsa zaten yazmaz doktor emzirdiğini bellirtmissindr yinede her bünyeye göre değişir tabi kendi doktoruna danış
momma Benherseydenoncebiranneyim benim bebeğim hiç emmedi beni ve sütüm çoktu haliyle mastit oldum kadın doğum doktoruma gittim augmentin verdi ve sağmaya devam ettim sütümü sıkıntı olmuyor merak etmeyin