bilinmeyenkisi123 Mercan28 aynı sorunu bende yaşıyorum heryer saç teli bıktım artık. Bir-kac gün sonra sağlık ocağında bebeğimin kontrolü var o zaman söyleyeceğim doktor hanıma . Doğumdan sonra daha çok oluyormuş streste desteklermiş yada demir vitamini eksikliğinden olabiliyormuş
SeverusSnape Mercan28 değerlerinize baktırmanızı tavsiye ederim. Demir eksikliğinden kaynaklanabiliyor. Doğumdan sonra bende de dökülme çok olmuştu.
ikiartibirfilm Mercan28 benimde aşırı derecede dökülüyor kestirdim erkek saçı gıbi ama hala ayni vitamin değerlerim düşük çıktı
Mercan28 bilinmeyenkisi123 ay gidip sorunca bznada söylet misin ne dediğini bu ara çok stresliyim gerçekten
bilinmeyenkisi123 Mercan28 kusura bakmayın yeni gördüm yanıt verdiğinizi . Saçlarımın döküldüğünü sordum çinko eksikliği olabilir sabah erken gel kan testi yapalım dedi ama gitmedim gidemedim daha doğrusu
Mercan28 SeverusSnape teşekkür ederim iki hafta önce demirime baktırdım gayet iyiydi ama diğer değerlerimide gösteriyim olmazsa
Minnosveannesi Benimde aşırı dökülüyor tiksindim artık açık bırakamıyorum. Bir süre sonra geçer diyorlar ama bilemiyorum.
Pdselin Yves rocher de satılan dökülme karşıtı şampuanı tavsiye ederim benimde aynı şekilde dökülen saçlarımın hem dökülmesini durdurdu hemde saç tellerimi kalınlaştırdı tabi içten vitamin değerlerinizde bi problem varsa önce onu halletmeniz gerekir
Ada-22 Mercan28 benim kestirmek hiç fayda etmedi önlerim açıldı artık dökülmekten son çare boyatıcam belki toparlar o zaman