Themhrmom Salis_ ergonamik degil mi cunku benim elimdede var ancak ergonamik olmadigi icin almak istiyorum. yani 150 cok öldüm fiyat olmazsa almak isterim kargoda olcak yardimci olursaniz cok sevinirm. Bu arada hango sehir
Asyakuss_ Fiyati biraz pahali ama ben mamadus kullaniyorum. Cok memnunum kizim da rahat ettigi icin asla huzursuzluk yapmiyor kullanirken . https://ty.gl/chqko1f2ep Brnm kullandigim bunun siyahi 🌼
Salis_ Themhrmom Ben aldığımda çift yönlü demişlerdi ama ben pek kullanamadım bi kaç defa kullandım onda da yüzü bana dönüktü sevemedi pek bizimki sevmemiyor kucak dışında bişey
Themhrmom burda yeni dogan icin 0-4 aya bakilmasi gerektigi yaziyo ama aparat guvenli demi bu arada sayfanizda urun yok
Salis_ Themhrmom evet ben zaten yenidoğandankken kullandım ve rahattı benim için özelliklerine bakınca ergonomik olduğu yazıyor ben bilmiyordum sayfama yeni ekledim orayı pek aktif kullanamıyorum o yüzden kaldırmıştım
ncyprmk Prego kanguru var ben de. Dolap hesabımda mevcut temiz ki kulllanıldı. Mavi detayı var. Finger hesap ismim.