Sblatc Kızım bu aralar gece 4 gibi uyanıp en az 1 saat uyumuyo beşiğin içinde emeklemeye çalışıyo zıplıyo oynuyo aşırı bi enerji patlaması yaşıyo😅 neden böyle yapıyo olabilir gündüz 2 uyku yapıyo zaten 10 aylık
Sblatc Tosbikkkk bende uyutmaya çalışıyorum ama uyumak istemiyo bi saat emziriyorum sallıyorum sallarken ayağa kalkıyo çok zorluyo beni