35 hafta prematüre dogdu bebegim. 3 ay 8 günlük bugün.. 2 2.5 saatte bir acıkıyor, emzirme aralarinin yarisinda kesin uyuyor, acikmaya baslayinca uyanıyor.. gece de 10 gibi uykuya bı dalıyor sabah 8 de uyaniyor.. gece uyumasına ragmen gündüz yine de uyuyor acaba bi sorun mu var.. kilo alımı gayet iyi, uyanık oldugu zamanlardada gayet iyi oyun oynuyor, agu yapiyor gülüyor.. normal mi sizce