Kizlar oğlum 4 aylık çok öksürüyordu doktora götürdüm bronşit dedi serum ve buhar verdi o gün çok iyi oldu diğer günlerde iğne ve buhar verdi bugün oğlum aglarkan sesi kalinlastigini fark ettim normlade ince tonda sesi ve hiriltisi var iğneleri biuhar tek veriyorum sizce doktora götürmeli miyim