NeseA adı atak ama ay bu atak diyip geçmeyeceksin, atak döneminde çocuklar büyür gelişir. Her ay hatta her hafta yeni bir şey öğreniyor buda ona ağır geliyor. Huysuz dönemi bitince bir bakmışsın parmağını keşfetmiş bir bakmışsın ayağını bir bakmışsın alkış yapmayı öğrenmiş vs.
sarmaliklahana birebir aynı gün değil zaten 33 günlük atak döneminde benim oğlum sadece 4 gün huysuz oldu. Her bebeğe göre farklı seyrediyor ama öğrendikleri şeyler aynı.
İnanmayınca daha havalı olunuyor sanırım ondan böyle düşünüyorsunuz