DemetF Kizlar kizim 9 12 gunluk sali gunu odasini ayiriyorum nasil yaptiniz bizim ev cok ses geciriyor tv odasi kizimin odasi cok yakin ama evde genelde 2 miz oldugumuzdab ses pek cikmiyor nelere dikkat etmeliyim?
Ikrazumra19 DemetF sese alistirdim ben evde tv sesi hep acik olur seste uyurlar ilerde kolayliklik oluyor
35izmir DemetF Bn 8.ayda ayırdım ama 1 ay öğle uykularını odasında yaptı be sürekli odasında oyun oynadık alıştı heee gece memeye bazen çok kalkıyo arada Yanyana bizim yatakta da bayılıp kalıyoruz yapacak bişey yok ama odasına da alışkın yani
DemetF Ikrazumra19 kizimla ben tek oldugumuz icin pek ses cikmiyo o uyurken ama zaten gece cok kalktigi icin bende 1 haftadir salonda yatiriyorum oyke isik kapali tv sesiyle uyuyor ama odada olunca nasil olur duyarsa bilemedim
DemetF 35izmir biz hic oda yapmamistik odasinda bi kac kere girmistir ama ben simdi odasina gecirirken uyku egitimi de alacagim besiginin yanina yer yatagi yapip onla yatmayi dusunuyorum besigi gunduz gece tasiyamam cunku agir