Dmngrkmmm ufkum1 biz de süleyman beye gidiyoruz oğlum sarılıktan 1 hafta yoğun bakımda yattı çok güzel ilgilendi. Şuanda da aylık kontrollerimize gidiyoruz çok memnunum
Seherasell ufkum1 Merhaba! Dermancan da ‘Naci duman’ Bey var Çok ilgili ve Bilgili bir Dr bende tavsiye üzerine tanıştım ve çok memnunum
Gamzemmak Güzelyalı hastanesi Süleyman nazoğlu çok bebeklere çok sempatik yaklaşıyor biz çok ama çok memmunuz
Almisinannesi00 Gamzemmak Bende bugun randevu aldim suleyman beyden dogumdan sonra kontrole gelmisti memnun kalmisstim 😊
ufkum1 Almisinannesi00 ama acil Bi durum oldu msj attım cevap vermek yerine sekeeterinin numarasını msj attı bana sekreteri cevap verebilecekmiş gibi
ufkum1 Gamzemmak yoo çok ilgili gelmedi oğlumu genel kontrol için götürdük oğlumun kalbinde sıkıntı var sizin burayla işiniz yok kardiyoloji takip etsin dedi biz de oğlumuzu düzenli takip edecek Bi çocuk sağlığı doktoru olsun diye götürmüştük