MinelAskEla   Kızlar kalan yemekleri saklamak için küçük boy tencere alacagım hem küçük hemde uygun fiyatlı sizce hangileri güzel fiyatları380 -400 arası bunların 3 lü şekilde Yorumlarıda 4 kişilik aileye yeterli diyor
Gryffindor MinelAskEla Yuvarlak model (güveç model diyorlar galiba) tencere sevmediğim için 2 ve 5 diyorum ama onlar aynı takım sanki
OptimusPrime MinelAskEla 2 bence. Kulpları çok ısınıyor ama bunların kulplarinda tutma yeri olanlara baksanız daha iyi olabilir yokmu o model?
MinelAskEla Balkizlarim 😀 bende bende hepsi arasında kaldım hangisi olsun ki ya 😀😀 1-3 diyince yine arada kaldım bak
Balkizlarim MinelAskEla aahhaha 3 ’e talibim dermişim karar verdim siz de inşallah çabuk karar verirsiniz 🥰😁😁
MinelAskEla Gryffindor sanki bana da öyle geldi siz diyince dikkatli inceledim de satıcıları farkşı aynı modelmiş :)
Elif9292 Cam kapaklı seviyorum bende, o yüzden direk cam olmayanları eledim, güveç model olanın kenarları keskin mi ona dikkat edin, yoğurt tencerem o model kenarları çok keskin..
MinelAskEla Elif9292 onu sorayım satıcıya. Aslında bende cam kapak seviyorum daha şık duruyor , ama bunları seçerkende düşündüm bu boy teflonlarım vardı aşındı filan onlrı atıcam kapaklrını kullanırım onların kapaklarını da takarım çünkü küçük kapaksız yumurta sahanına kapatıyorm tam oluyor. İşte önceliğim çelik olsun kesin birde uygun diye Ama satıcıya sorayım keskinse almam ben
MinelAskEla OptimusPrime bi bakayım ama varda fiyatları biraz yüksekti onların 500 küsür filan ben hem çelik hemde uygun diye bunları seçtim ama
OptimusPrime MinelAskEla Çelik çok ısınıyor tutmak çok zor oluyor böyle. Ben hisar kullanıyorum çelikte, tutma yerleri var olmasa dokunamam öneri olsun diye söyledim yoksa modeller güzel. ☺️ https://www.hepsiburada.com/porsima-melissa-cam-kapakli-3l-elik-tencere-takimi-rose-gold-p-HBCV00001GNFSL?magaza=Turuncu+Elma&url_src=and-product-detail sizin için baktım böyle var. https://www.hepsiburada.com/glsan-akir-3l-gve-tencere-takimi-6-para-p-HBV000003ERXN?magaza=%c4%b0svi%c3%a7re+Saat&url_src=and-product-detail bu da var. 🌼 https://www.hepsiburada.com/nms-3l-elik-tencere-seti-p-HBCV00002YW4QL?magaza=renklicicekler&url_src=and-product-detail ☺️
MinelAskEla OptimusPrime ilk attığınız güzel ama fiyatı 500 o biraz zorlar açıkçası 300-400 arası olanlar ideal benim için teşekkür ederim ama kulplarını dikkate alıcam teşekkür ederim
MinelAskEla Zlm cam kapaklarım var , teflon tencerlerim vardı onlar artık aşındı atıcam onun kapakları uyar bu boylara. Onun kapaklarını buna bunun kapaklarında sahanlar ve tavalarım var onlara yaparım