NoOne Kızlar 3 gün önce göbeği düştü ama göbek deliğinin çevresi böyle oldu. Akıntı, koku, kanama vs yok sizce normal mi yoksa hastaneye götürüyüm mü ? ![https://imgyukle.com/i/n65VgM]
Ayselmiros NoOne evet canım hemen götür k vitamini iğnesi yaparlar daha da geçmezse gümüş nitrat çubukla yakarlar bekleme sakın