Gizem54 o aylarda bizimde olmuştu zor evet ama sakin kalmıştım kafasını çeviriyor ve yemiyorsa zorlamadım kaldırdım sonra gene denemiştim birde en sevdiği bir oyuncağı masasına koyuyordum bazen müzik açıyordum ekranı göstermeden ona eşlik ediyordum hep onunla yedim bende ayrı yemedim yani her yolu denemiştim şimdi 19 aylık beraber oturuyoruz karşılıkı yemek yiyoruz arada benim tabağada salça oluyor tabi darısı size umarım geçer ve atlatırsınız