

Yaklaşık 2-3 aydır çıkıyor arada kayboluyor ama bir süre sonra tekrar çıkıyor . Bebeğim o kadar kaşıyor ki kanıyor artık😣 kaç kere doktora götürdüm kortizon içerikli bi krem verdi çok işe yaradı ama 5 günden fazla kullanılmıyormuş kullanmayı bıraktığım anda eski haline dönüyor bende artık kullanmamaya karar verdim
Başka bir doktor ise sürekli nemlendir dedi sadece
Dediğini yapmama rağmen iyileşmiyor çok öpmüyoruzda artık çözüm nedir bilmiyorum 😔😔 içeriği kortizon olmayan bildiğiniz iyi krem var mı yada evde doğal yöntemlerle hazırlayabileceğim karışım ?.. kantaron yağı denedim ama fayda etmedi