Birkizbiroglan dolgu için gitmiştim ama doktor durgun çürük dedi öncelik 20lik diş çekimi olmalı dedi (diş filminde çıktı). Ben dolgudan korkarken çekim çıktı başıma diye ekstra korktum 😂 İzmir de oturuyorum Ege üniversitesine gittim 20lik diş çektirdim ama korktuğum gibi geçmedi. İnanın bana ben 30 yaşındayım ilk defa dişçi koltuğuna oturdum aşırı büyük fobim vardı ama boşuna korkmuşum ne vurdukları iğneyi hissettim ne çekim sırasında bir ağrı yaşadım. Sadece uyuşukluk geçtikten sonra müthiş bir ağrı oldu onda da apranax Arveles bir şekilde geçirdim. Şimdi haftaya dolgu için randevu alacağım. Artık korkmuyorum sizde bir an önce gidin ihmal etmeyin,geçmiş olsun 🌸