Aselemine27 Kızıma çekim yaptıragız aile çekimide olsun istedik sizce eşimle hangi rengi giyelim beyazı istemiyorum kendime yakıştırmıyorum fikirleriniz alalım lütfen
nazlimom_ Aselemine27 ben instada görmüştüm duhasudekurt’ un çekimini kot giymiş eşiyle beraber üstüne beyaz giymişler koz bebeğinide kot elbise giydirmiş çok güzel cıkmıslardi bende öyle yapmayı düşünüyorum