Selam güzel anneler, 2,5yasindaki kızıma yaklaşık 1ay önce tuvalet eğitimi verdik. Öncesinde de gece çok çiş yapıyordu, şu anda da gece baya bir çiş yapıyor. Bu yüzden gece 2kere tuvalet için kaldırıyorum. Malum.havalar soğudu uyurken üstü açık uyuyor. Uyku tulumu almak istiyorum ama uyku tulumuyla tuvalete giderken de üşür diye düşünüyorum. Tavsiye ve öneriniz var mıdır?