günaydın arkadaşlar bebeğim 18 aylık aslında doğduğundan beri bağırsakları çok çalışıyor gerçekten günde 2-3 yapıyor ama çok sulu olmadıkça sorun etmiyordum bu ara 4-5 e yükseldi sayı ve ishal neden böyle oluyor anlamıyorum başka bir sıkıntısı yok çok şükür ama tükendim gerçekten zaten yemiyor yediğini de hemen çıkarıyor 😑 gece bile kaka yapıyor uykusunda var mı bu sıkıntıyı yaşayan doktora gideceğim