Arkadaslar merhaba . Yıne yardımınıza ıhtıyacım var lutfen . Bebegım 9 ay oldu 10 aya gectık . Ismıne tepkısını yokluyorum yeterlı olup olmadıgına bakmak ıcın. Mesela odaya gırınce seslenıyorum cogu zaman bakıyor. Ama yanında oturdugumda seslendıgımde hıc bakmıyor. Bu normalmı?? Her zaman adına tepkı vermelımı? Bılemıyorum .bıraz huzursuz oldum bu konuda. Bırde bu sıralarmodadan cıktıgım anda aglıyor . Bu durumda normalmı ?