Ardenege38 Kızlar doguma girerken 78 kilo felandım normaldede 53 55 lerde olan biriyim ama bebekten dolayı cok yoruldugum ve yemek felan pek yiyemedigim için bir anda 45 e düştüm iştah acıcı tavsiyesi olan var mı veya kilo aldırıcı birşey 😥
hulyasen_24 Ardenege38 bende bende belkide şuan 45 inde altına dusmusumdur😑kilo almayı çok istiyorum ama bebekle nasıl olur bilmiyorum birde emziriyorum
denizin__annesii Ardenege38 var ama aşıri uyku yapar kullanmak istermisiniz bilmem hem bebek var uyku yüzden bakamasin ona
aybikreis Ardenege38 Eşim ve eşimin kuzeni kilo almak in sipraktin şurup kullanıyor iştah açıyor ve kilo alıyorlar
Ayselmiros Ardenege38 emziremeden sonra sürekli tatlı takviyesi alırsan hemen alırsın özellikle gece hiç erinme çikolatalı ekmek ye fena aldırıyor
denizin__annesii Ardenege38 Bir balık yağı ve iştah açıcı bir şurup var eşime aldım o kullanıyor çok işe yarıyor ama ben hiç kulanmdim bebeğinden dolayı çünkü çok fena uyku yapar eşim bı kaç saat gözümü açamıyorum der uykudan ondan