prensesko biz de bugün aynı şikayetlerle doktora gittik. Aferin şurup ve bir de öksürük şurubu verdi. Geniz akıntısı şeffaf şimdilik antibiyotik veremem ama yeşil ya da sarıya dönerse (bunu nasıl anlayacağımı bilmiyorum) getirin antibiyotik başlarız bir de başgam sökücü iğne yazarım dedi. Evde buhar makinanız var mı dedi. Bence bulundurun dedi soğuk hava öksürüğü geçirir evde öksürük krizine girerse balkona çıkartın dedi. Ihlamur içirin bol bol dedi ama benim çocuğuma öyle birşeyler yedirip içirmek kolay değil. Buhar makinası aldım gelince onu deneyeceğim. Ama insan çok üzülüyor