Hatice2 2 sezeryan doğumum var biri 2 yaşında birisi 5 aylık olacak ve tekrar gebelik var, istenmeyen bi hamilelik, bu durumda olup tekrar sezeryan olan var mı
Mirac_21032019 Hatice2 cok erken daha dikislerin tam kaynamamistir o karin tekrar gerilecek bilemedim yani.
gocebebirbayan Hatice2 çok erken olmuş ama olan olmuş doktoruna danışmadan karar verme. Komşum 6 ay arayla hamile kalmış yanlışlıkla. İlki de sezaryenmiş. Sadece 8-9 aylarda çok yandı ameliyat yerim dedi bebek de sıkışınca. Her ay düzenli kontrol sağlarsan birşey olacağını sanmıyorum. Çok çok ikiz gebelik gibi erken alırlar riskli bir durum olduğunda. Zaten bebek büyüyüp karnın gerilene kadar da bir problem olmaz canım. Benim de geçen yıl bir sezaryenim var. Haftaya ikinciyi olacağım bende Allah nasip ederse inşallah
Ruveyda_yasin Hatice2 Allah yardımcın olsun bacım benim biri 1.5 yaşında diğeri 5 aylık ikisinde sezaryen doğurdum çok zor olmuştu şimdi ikisini de aynı anda büyütmek zor kıskançlık var 3. Diyorsun bir de Rabbim sağlıkla huzurla büyütmeni nasip etsin ne diyeyim
1prens1prensess Hatice2 beeeen 3 senede 3 sezaryan oldum oğlum 6 aylıkken kızıma kızım 8 aylıkken küçük oğluma gebe kaldım ama asla ilk 2 si geçmedi gebeliğim her Allahın günü acildeydim hastanelerde yatıp takiplerim yapıldı çünkü dehşet şekilde dikiş ağrım oldu 3.de doktorumda açılmaz zor bi ihtimal dedi sadece sürekli ağrı gitsin diye serumlar yedim bu şekilde ilerledi gebeliğim ağır kaldırmam yasaktı bol bol dinlenmem gerekiyordu yardım edeniniz yoksa çok zor çünkü benim 2 çocuğumda gebeliğim boyunca malesef kayınvalidemde kaldı yattığım yerden istesemde kalkamıyodum doğum anına gelirsek benim 2. Sezaryanım zor geçti atoni knamam falan oldu neyseki bunda önlem aldılar ama ben hep şry dedim 2.de 40 güne anca ayaklandıysam bunda asla ayaklanamam ama öyle olmadı doğumdan sonra 4.gün ağrılarım azaldı 7.gün tamamen hissetmeyip çarşıya bile çıktım valla kolay geçti yani
gocebebirbayan Ruveyda_yasin neden zor oldu canım? Ben de 12 aylıkken hamile kaldım bu yıl şubatta. Haftaya perşembe sezaryen olucam ikinci defa inşallah. Biri 2021 li diğeri 2022 li. Öyle ağrım sızım olmuyor ameliyat yerimde. Ağırlaştım bu hafta ama o var sadece. Geçen haftaya kadar o da yoktu. 38+ 4 üz
Ruveyda_yasin gocebebirbayan valla canım benim sezaryen yerimde hep bi ağrı oldu yanma oldu ameliyatta biraz zor geçti ilkinde hemen ayağa kalkmıştım bunda biraz zor toparladım kendimi bir de benim ki 34. Haftada doğru ciğerleri gelişmedi tüp takıldı 1 ay kuvezde kaldı
gocebebirbayan Ruveyda_yasin ay canım ya çok zor olmuş senin inşallah bundan sonra rahat edersin 🙏🏻 hareketli bir bebek miydi ondan mı acaba karnındayken