dolunay01 evet alt yapım olnasına rağmen kursa bile gittim ama büyük pişmanlık yaşadım. Çünkü her şeyi biliyordum sadece ama unutmuşum tabi hatırlamış oldum. E elimizin altında İnternet var. Bi şeyi aramak bulmak çok kolay takıldığımız yerlerde. Eğer hiç bilmiyorsanız gidin derim. Ama bilgi tazelemek için gitmeye gerek yok.ve sürekli İngilizce ile haşır neşir olmadığınız zaman yine unutuluyor. Yani hayatınıza entegre etmeniz lazım ya da işiniz de İngilizceye ihtiyaç olacak ki hep dinamik kalacak. Öteki türlü kendi ana dilinin olduğu memlekette olduğunuz sürece unutulmaya mahkum. Çok iyi bileceksiniz ki aklınızda ikinci dil olarak kalacak ve bunun için zaman lazkm