Oğlumun kresinde pazartesileri ikram günüymüş. Zorunlu değil ama oğlumun paylaşmayı öğrenmesi açısından en azından arada yapıp göndermek istiyorum.Sınıfında çölyak hastası ya da özel çocuk yok. O yüzden bütün önerilere açığım. Poğaça falan yapsam akşamdan sabaha bayatlar kurabiye de tutturamiyorum ama kurabiye hemen bayatlamaz. Kolay kurabiye tarifi var mı ya da başka bir fikriniz? 💐