Kızım bu ay sonunda 14 aylık olucak. Aslında çok iyi huylu bir çocuk ama son 1 aydır öfkelenme durumuyla karşı karşıyayız. Ona zarar vericek yada almaması gereken birşeyi alınca elinden almak durumunda kalıyoruz ve aşırı tepki veriyor. Kendini yere atıyor ağlıyor ama böyle içi sökülücek sanki. Yada yemek masasından kalkmak istediğinde bağırarak ağlıyor ve kendini geri atıyor. Şuan daha konuşamadığı için belki böyle yapıyor ama ilerledede böyle olursa diye korkuyorum. Sizin çocuklarınızdada böyle bir durum yaşıyor musunuz? Yaşına göre büyük öfke ve tepki gösteriyor mu ? Bu durum normal mi merak ediyorum.