Masal-33 Merhaba kızlar 40 gün gecikmem oldu karnım ağırıyor ha oldum ha olacam diyorum ama hala olmadım ve strese girdim hamile değilim bebek emziriyorum önerileriniz neler 😞
_annee_ Masal-33 kekik çayı ya da biberiye çayı. Ama emzirenler içebiliyor mu bilmiyorum bi araştırın 😊