Birbebekkkbircicek
İşte uyku eğitimi verince uyandığında kendisi yeniden dalıyor.
Bebeklerin uyku döngüsü de büyükler gibidir. 40 dk civarı uyuruz bizde aslında sonra ya yataksa dönerz ya pozisyon değiştiririz işte o evrede uyanıyoruz aslında ama geri dalmayı bildiğimiz için uyandığımızı bile fark etmeden geri dalıyoruz.
Bebeklere verilen uyku eğitminin temel mantığı da budur. Bebeği hiç bir desteğe maruz bırakmadan kendi kendine dalabilmesini sağlamak, ilk 2 güm zorluyor sonra da giderek alışıyor ve uyanmalarda ağlamalarda kesiliyor emin olabilirsiniz.
Benim kızımda kucakta gezerek uyurdu belim sırtım kopardı yatırırdım 40 dk sonra uyanırdı öyle sinirli gergin ve yorgundum ki, onun için sizi çok iyi anlıyorum.
Asla uyku eğitimi alamaz diye bir şey yoktur, belki daha çok zorlanır ama eninde sonunda alır. Zaten asla eğitim alamayacak olsa yıllarca okula gitmezlerdi değil mi.