Ysgl26 Delirmek üzereyim 3 gündür asla emmiyor biberon bile tutmuyor.. ağlamalar uyumamalar. Hep kucakta uyuyo uyku sersemi 5 dakika ne emerse o kadar.. bitmişim ben 😩😩
Dilruba_1 Ysgl26 biZim de öyle maalesef sizin yine 4. Ayda başlamış belki biraz toparlamıştır biz 3. Aydayız nerdeyse 1 aydır sütünü doğru düzgün içmek istemiyor doktora söyledim raporlu mama yazarım bile dedi kilosu için ama geçici bir süreç sanırım
Ysgl26 Dilruba_1 bizim de pazartesi kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktorumuz. O güne kadar uykusuzluktan ölmezsem tabi