Merhaba kızlar, bebegimin burnu tıkalı ve öksürüyor burnunu serum fizyolojik ile açıyorum ama tam alarak atamıyor bi türlü öksürüğü de dün akşamdan bu sabaha kadar birden artmış bu kadar öksürmüyordu beslemek için kalkınca farkettim bide boğuk öksürüyor ne önerirsiniz şuana kadar ateşlenmedi hiç bu iyi birşey mi ilk çocuğum ne yapacağımı bilmiyorum geçen ay da rahatsızlanıp hastane de yatmıştı 7 gün tekrar yatsın istemiyorum çok çabuk hasta oluyor enfeksiyon olsa ateşlenmez miydi uykusunda bile öksürüyor sıçrayıp😓