Merhabalar benim de kızım bir aylık yeni atlattık gribi çok şükür bol bol emzirin ona en iyi gelen anne sütü birde burnunu serum fizyolojik sıkıp açtık öyle rahatlıyordu bende çok korktum çok panik yaptım ama iki güne iyileşti çok şükür sizde sakin olmaya çalışın inşallah hemen geçer