Kızlar merhaba, kızım 3 buçuk aylık doğduğundan beri mama desteği veriyorum şuan emmeyi tamamen bıraktı sadece mama yiyor hipp ile başlamıştık ama gaz sorunumuz bir türlü geçmedi 3. Ayda rahatlar belki diye değiştirmek istemedim ama hala aynıydı bebelac gold aldım 3 gündür kullanıyoruz fakat kakası baya cıvıklaştı günde 2 kez yapıyor ishal gibi sizce mamaya alışmaya mı çalışıyor bağırsakları böyle birşey yaşayan var mı bilgi verebilir misinizz?