Kevserberatt Anneler biz 2 5 aylık olduk çok şükür. Sma mama kullanıyoruz ama kabızlık yaptı çok fazla hipp e geçmeyi düşünüyorum kullanan var mı sizce iyi mi kabızlığa iyi gelır mi
Defnos3232 Kevserberatt sma optipro kulla Niyirdum kabız yaptı doktor tavsiyesiyle hipp organik combiotik kullanıyorum günde iki defa veya bir defa kaka yapmaya basladik
Rumeysa8 Kevserberatt Aynı durumu bende yaşadım sma kabız yaptı hippe geçtim hipp de biraz doyurmuyor gibi geldi bana ama kakasını çok rahat bir şekilde yapıyo 2 ay 7 günlügüz