Akalinbetul_8 Kızlar akşam balık vardı yanında salata fılan mor lahana da vardı yedım sonra ustunede hatta bır bardak kımyonlu su içtim ama cok gaz yaparmış sonra ögrendım bebegım altdan da usttende cıkardı ama halen guzursuz napabılırım
prensesannesii3 Akalinbetul_8 yemişsin artık canım yapacak bişey yok bebeğine gaz masajları yap var ise gaz damlası ver rahatlar 💗
Woman35 Akalinbetul_8 gaz masajı yapın 1 çay kaşığı soğuk sıkım zeytinyağı verin eğer çok küçük değilse
Hlyslh prensesannesii3 bebeğinizin bünyesi de dünyaya alışıyor. Üzmeyin kendinizi. Her şeyden de sakinmayin eğer bı alerjisi falan yoksa. Siz yedikçe o da uyum sağlayacak. Ben öyle yaptım. Aman gaz yapar diye yemememezlik yapmadım.
Akalinbetul_8 Hlyslh ya ınanın koladan bıle esırgenedım cok faydalı degıl ama pinpirikli olmim dedım şişe şile bıtırmedum ama bır bardak içerdım ama dun rokka mı lahana mı balık mı hangısıyse sabaha kadar yatırmadı ilk kola ıctıgım gun bike sorun yasamadım