Benim oğlumun göbek bağı 8.günde düştü ama o güne kadar dediğiniz gibi göbek bağında kanama gördük zıbınına ufak lekeler bırakan cinsteydi.Göbek bağının düşmesini beklemeden doktoruna gittik ve doğduğu gün yapılan K vitamininin yetersiz geldiğini tekrar K vitamini yapılması gerektiğini söyledi.Vitamin iğnesi yapıldıktan sonra kanama durdu.Bu tarz sağlık konularında muhakkak doktorla görüşün burada benim ve diğer bireylerin verdiği bilgiler yetersiz ve sağlıksız olabilir.Göbek bağı kanaması önemli bir konu vakit kaybetmeden doktorunuzla görüşün derim.