Ya Allah aşkına bu saat başı uyanmalar gerçekten gece emzirmesini bıraktığımda bitecek mi😂 kimle konuşsam herkes sürekli gece emzirmesini bırakmadığından diyorlar kızım 9.5 aylık kilosu da 8 falan napsam bilemiyorum kimisi diyo ki gündüz az uyudu yorgun o yüzden uyanıyor kimisi de çok uyumuş gündüz uykusunu almış ondan böyle valla kafayı yemek üzereyim cidden şaşırdım ne zaman bitiyo bu saat başı uyanmalar şakasız 22.30da uyuttum 11 buçuk 12 buçuk 1 buçuk 2 buçuk her seferinde emmeye uyanıyo ya da ben başka bişey denemeyip emziriyorum ama bilmiyorum ne yapsam valla yıldım😂