CaganAras bizimkide bir poliklinikte olucak canım. Uyuşturmak için dediğim sünnet için iğne vurduklarında o sırada dil bağını da kesiceklermiş. Çok ağlarmı çok kanarmı korkusu vardı. Doktorda çok basit bir işlem diye anlattı zaten. Sende söyleyince biraz rahatladım😊. Sonrada sünnet edicek bakalım. 5 bucuk aylık oglum. Dahada büyümesini istemedim ben . Bayıltılarak yapılsın istemedim çünkü. O yüzden girdik bi yola bakalım . Hayırlısı 🙏🏼