Pnr-talha Kızlar emzirmeyi nasıl yapiyorsunuz tek seferde siraxla 2 gögsunuzu de emiyor mu. Benim genelde 1 gögsum yetiyor sonra bidhaki emceginde ötekini veriyorum ama acaba yanlışmı yapiyorum. Bide doktorum emince basta su sonra sut yaglı kısmı gelir demisti o yuzden 2 ci memeye gecmek mantıklı gelmiyor tam yararli yerleri gelince sütün degistirmia gibi olurum diye
Tuba Pnr-talha oglum 1 aylik olana kadar ikisini de verdim. birini emerken digerinden suyu önden akiyor zaten ve digerini emmeye devam edince yagli süt geliyor. oglum simdi 7,5 aylik ve hep emzirmeden emzirmeye degistiriyorum