Ilgazerenm070722 benim bebbeğim de doğduğu ilk üç gün normal yaptı sonra 3 günde bes günde bir yapmaya başladı dr agötürdüm 10 güne kadar normal dedi bir kere dokuz gün yapmadı dokuzuncu gün ben de herkesin zeytinyagı ver demesiyle agızdan verdim (bunu direk vermek çok sakıncalıymıs çocuk yutamayabiliyormus boğulma riski oluyormus ben bilmeden ver dediler diye verdim) sonra yaptı tekrar dr a götürdüm dr takip edelim biraz dedi hiç birsey yapmadı eve gittik 20 gün yine yapmadı 34 günlüktü aylık kontrolumuz vardı zaten gittik dr yine lavman vs bir şey yapmadı sadece ates olçerin ucınu yagla hergün aynı saatte poposuna sok cevir cıkar tekrar sok cevir dedi bir de gaz damlasını değiştirdi fitil olarak yazdı bende fitil kaka yapmasını mı sağlayacak dedim oda hayır gazını rahat cıkarsın diye dedi birde ilk ay kilo alımı sınırda olmustu mama başladık eve gelince mama versim mamayı içer içmez yaptı sonraki günler bazen fitili verince yaptı bazen yine yapmadı ben yine de ne olur be olmaz diye fitile alısmasın diye fitili bıraktım sonra lendi hergün yapmaya başladı çok şükür düzene girdi