Arkadaşlar gerçekten çok zor durumdayım. 1,5 aydır saat başı uyanıyorum. Dişten dedim 4 tane dişi çıktı yine devam ediyor uyanmalar gerçekten artık ne düzen kaldı ne bişey, gündüz de bir saat uyuyor sadece. Evde sürekli harp halindeyiz, asla bir uyku düzeni yok. Eşimle karşılıklı oturup bir yudum çay içemez olduk, bu ne zamana kadar böyle gidecek bilmiyorum moral bozukluğundan ağlıyorum artık 😔