Masal0650 Kızlar benım kızım 3,5 aylık kılosu 4700 ve boyu 58 cm. Anne sütü almıo bu yuzden sadece mama ile beslenıyor ama diğer bebeklere göre cok kucuk gelıyor bana. Kılo alımı ıcın neler yapabılırım
2prnses1prens Masal0650 mamasını değiştirebilrsn. Kaç kilo dogdu anne baba minyon mu bunlarda önemli eğer doktor gerekli görürse özel kalorili mama başlayabilr. Benim bebeğimde küçük dogdu ama toparlar merak etme ☺️
Annepandaa Masal0650 dr kontrollerde normal diyorsa dert etmemelisiniz. Kilolu bebek sağlıklı anlamına gelmez.
Busradalli Masal0650 hangi mamayı kullandiginada bağlı canım bazı mamalar ishal yapıyor bebeği kilo alamıyorlar bendede öyleydi mamayı değiştirdim kilo almaya başladı çok şükür
papatya_1125 Masal0650 mamasina hakiki zeytinyağı ekleyebilirsiniz. Hem rahat tuvalet yapar hem de kilo alir
Masal0650 Annepandaa doktorumuz en aon gittıgımozde 4 kılo ustundeyse aıkıntı yok dedı ama benım vıcdanım el vermıo sankı bakamıomusum gıbı hıs oluyor ıcımde mınık olunca uzuluorım
Masal0650 Busradalli aptamıl kullanıorum bem. En basta sma aldım kabız oldu hipp aldım tadını begenmedı içmedi. 3 saat arayla 90cc verıorjm. Cok hareketlı acaba ondan olabılır mı
1prens1prensess Masal0650 doktor normal demiş takmayın bu kadar kızım 19 aylık 9.5 kilo doktor normal karşılıyor 2.400 doğmuştu kızım 39+3 te ve babasıda bende minyon tipliyim buna bağlıyor doktorumuz sadece 4.ayında fazla kilo alamadığı için ek gıdaya başlatmıştı o sıra normal karşılamamıştı çünkü baya zayıftı eğer doktor sıkıntı gçrmediyse gerçekten takmayın önemli olan kilo değil sağlık
2prnses1prens Masal0650 benm oğlumla aynı dogmuşlar hastaneden çıkışta aynı dediğim gibi manasını değiştirin derim. Persentile göre dr normal diyorsa çokta sorun etme annesi her bebek kendine özeldir minyon tipli oalcaktr ☺️☺️
Masal0650 2prnses1prens ne bıleyım ettafımdakılerde moralımı cok bozuyor bu cocuk nasıl kucuk boyle bılmem ne doye kafama takılıo sureklo
2prnses1prens Masal0650 hiç takma her çocuk bir değildir sağlığı yerinde olduktan snra bünyesi böyleyse istediğini yap yine aldıramazsn kilo
Annepandaa Masal0650 çok karışmak isteyen kendi çocuk doğursun baksın. Takmayın. Önceden ağızlarını kesin. Misal oo bu kontrolde dr dediki maşşAllahı var çok sağlıklı. Vs abartın biraz laf edemeainler.
happy_mother Masal0650 3 aylık 90 cc az geldi bana tabi dokatorunuz bilir ama 120 yapılabilir benim bebeğimde 3 aylık 120 alıyor ve hergün bir çay kaşığı zeytinyağı gelişimine olumlu katkı sağlıyor doktorumuza danışıp verebilirsinz
Benbiranneyim Masal0650 evolvia mama denemeni tavsiye ederim yeğenim prametüre doğdu doktor tavsiye etmişti güzel kilo aldı toparladı o mamayla
Nilosunannesi_ Bizde bugün tam 5 aylık olduk bebeğim 6.600 gr geçen aydan bu yana sadece 400 gr almış dr kilo alımı durmuş günde 6-8 öğün yemek ye dedi 1 ay sonra ek gıdaya başlarız dedi sizin bebişlerniz kaç kilo bu arada sadece anne sütü alıyor