gamzeeb Merhaba arkadaşlar bebeğim tam 1 aylık doktorumuz kaka tahlılı yaptı ve kakasında mikrop çıktı bana süt ürünleri yemeyeceksin dedi süt diyeti verdi 4 ay kadar yapmam gerekiyormuş benimle aynı durumda olan var mı bilen yazabilir mi lütfen
gamzeeb Hayır hiçbir belirti yok iştahı kakası her şeyi gayet normal kaka tahlili aldı mikrop var kakasında korkulacak bi durum degıl ama süt ürünleri yemiyceksin dedi alerjıyle alakalı bişey söylemedi sadece mikrop dedi