Merhabaaaa hanımlar 5 aylık bebeğim var sadece anne sütü alıyor dün dr kontrolüne gittik 4. Aydan bu yana sadece 400 gr almış 4. Ayda 6.200’dü bu ay 6600 gr olmuş doktor bebeğin kilo alımı durmuş 1 ay boyunca günde 8 öğün yemek yiyeceksin önümüzde ki ay ek gıdaya geçersin dedi sütüm var yok değil hatta çoğu gece göğüslerim şiştiği için sağıyorum. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı? Varsa sütünüzün kalitesi arttırmak için sizler neler yaptınız?