Kızıma tadıma başlamaya kıyamıyorum gaz yapacak sindiremeyecek diye korkuyorum tadımları bilr bazen veriyor bazen vermiyorum sanırım 6 ay dolmadan veremeyeceğim kızıma haksızlık mı yapıyorum vermeli miyim sizde 6 ayı beklediniz mi yoksa verdiniz mi 😔