Mira- öncelikle çok geçmiş olsın kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle yap eğer estetik olacaksan kesinlikle iyi bir doktora git ben normal Doğum yaptım Türkiye nin en iyi kadın Doğum doktoru bulup sırf Doğum için başka şehre gittim estetik dikiş yaptı ve şu an ne dikiş izi ne Doğum hiçbir iz yok bence en önemli olan iyi bir doktor 👍