Hanımlar şimdi bizim bir adet tostosumuz var 😅😅 tospamm maşallah güzel emiyor ama gel gelelim çok fazla gazı oldugu için ıkınınca sürekli değil ama genel olarak fışkırarak kusuyor burnundan bile geliyor 🥺 acaba çok sık mı emziryorum fazla mı geliyor. Sürekli olsa reflü diyeceğim ama sürekli olmuyor bi fikri olan var mı bu arada 43 günlük