Merhabalar gümüş kapakları yara olmasın diye emzirdikten sonra hep kullanıyoum emzirme esnasında çıkarıyorum sonrasında hep takılı kalıyor bu uzun süre takılı kalmasının çocuğa bi zararı olur mu kullananlar nasıl kullanıyor ve extra bi şey yapılıyor öu