Tugcekck Kizlar bebeğim 10 gün sonra 2 aylık olucak fakat hep yüzüstü yatiyo çok nadir yan yatiyo yan yaptırınca hemen uyaniyo aranızda bebeği sürekli yüzüstü yatan varmı merak ediyorum 😃
Maviela Tugcekck karnının üzerinde daha rahat ediyorlar o dönemde gaz vs sorunları olduğu için bırakın yatsın ama dikkat edin ağzı burnu kapanmasın
Yenidunyamoglum Tugcekck Tugcekck oğlum şuan 11 aylık 2 aylıktan beridir de sadece yüzüstü yatiyo. Kendisi uykuda yan dönerse uyuyo ama ben yatirirsam uyumuyo hele sırtüstü asla uyumaz. Yüzüstü uyumaya alıştığı için bebek arabasinda ve oto koltuğunda da uyumuyo bu büyük sıkıntı oluyo malesef.
Tugcekck Benim annemde beni hep yuzustu yatırmış bebekken bişey olmamis ama internette tehlikeli olduğu yaziyo Allah’a şükür su zamana kadar kötü bişey olmadı
Canss3535 Tugcekck o aylarda çok dikkat ettim hep yanında oldum kendi kafasını ne zaman rahat sağa sola çevirdi mi rahatladm
Gozdecinar Bizde şuan 6 ayligiz ve bizde yüz ustu yatiyoruz hep uyurken. Sirt ustu yatinca uyaniyor 😄
Firdevsibici Tugcekck benim bebeğim de 9 gün sonra 2 aylık oluyor bizimkisi de yüz üstü yatmak istiyor gün içinde ilgilenebildiğim için izin veriyorum ama geceleri sırt üstü yatıyor bu yüzden sık uyanıyor ama hiç değilse içim rahat oluyor
Tugcekck Firdevsibici aynen benimkide yan yatirdigim anda uyaniyo ama ben geceleride yüzüstü yatiriyorum hep bişey olmadı Allah’a şükür demekki bebekler o şekilde daha rahat ediyo