Karanfil06 Kbr_ay00 uykuya geçeceği zaman verdim hep normalde vermedim 10 aylık olunca kendi birden bıraktı verin kurtarıcı
Asyaveannesi04 Kbr_ay00 ilk doğduğunda denedim almadı iyiki de almamış bıraktırması da bir sorun çünkü gece ağzından düşünce uyanması da bir sorun uyku arkadaşı var ona sarılıp uyuyor 9 ay 12 günlük
Dilruba_1 Emzik hiç sevmedi zorlamadım zaten ne işe yarar onu da bilmiyorum 🤷🏻♀️ plastik bir şey boş boş ağzında tutuyor gibi
Aykizinannesiii Ben verdim bebeğim emmiyor benim için gece kurtarıcı oluyor sadece uykuya geçerken veriyorum gün içerisinde almıyor zaten 8 aylık çok geç olmadan da bıraktırmaya çalışırım